De week in review is een overzicht van wat ik deze week aan sport gedaan heb, geschreven heb, of gedacht heb.

Training:

hardlopen 52 km
fietsen 17,6 km
zwemmen 0

Na de (toch wel) lange duurloop van afgelopen zondag had ik 3 weken lang mijn zondagse duurlopen opgebouwd qua afstand en dus tijd voor verandering. Denk dat deze vriend toch wel blij was na een lange winter en blessureperiode dat deze sinds februari uit de kast mocht komen.
Salomin S lab hydro 12 OTE

 

Daarom stonden er meer kortere lopen door de weeks op het programma (ipv 2 nu 3x per week lopen) en een iets minder lang programma op zondag. Ondanks dat de binnenkant van mijn schenen af en toe iets protesteerde gingen die trainingen heerlijk.
Helaas stond de race fiets nog steeds met een lekke band. dus vandaar maar 1 fietstraining. De dag na mijn hele lange duurloop rustig uitfietsen.

Na de rel in het 25 meter bad, is nu gelukkig het 50 meter bad weer open. Helaas ben ik nog niet aan hun openingstijden gewend. waardoor zwemmen er deze week bij ingeschoten is.

Blessures:

Gek genoeg voel ik tijdens het hardlopen de pijn in mijn rechtervoet niet. Echter daags er na des te meer in rust.fietsen blijft echter na 20 minuten pijnlijk. of ik nu op hardloopschoenen (MTB) fiets of op mijn wielrenschoenen. Die metatarsalgie blijft pijnlijk en levert al snel slapende grote teen op.

Wat schreef ik verder:

Worpress Enigma theme: samenvatting (excerpt) op category pagina – janvandenhoven.nl

zwemschema hoe & wat – tricoaching.nl

borstcrawl schema week 31 – tricoaching.nl

Ik merk dat enerzijds mijn schrijf snelheid nog (te) laag ligt. Anderzijds  ben ik achter de schermen bezig met het voorbereiden van een paar grotere artikelen en het opnieuw opbouwen van de websites.

Overpeinzingen:

Zoals ik hierboven al schreef draait het in mijn hoofd nu vooral om de websites op de rails te zetten. Afgezien van de ellende van een telefoon die het begaf (en nog steeds stuk is) was er dus weinig ruimte voor andere zaken

Tot zover, Have a great weak!

LAAT EEN REACTIE ACHTER